Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

Κάνουμε και ευκολίες σε "μάρτυρες" του Ιεχωβά...Να φυλάνε τα Ελληνόπουλα τα σύνορα της Ελλάδας, για να περνάνε οι ανθέλληνες ζωή χαρισάμενη!!!



(το Ελληνόπουλο κάθεται και μας φυλάει μέσα στο κρύο για να πίνει ο αντιρρησίας το φραπεδάκι του στα μπαράκια της "κοινωνικής υπηρεσίας")

(...)Απόφαση ΣτΕ για στρατιωτική θητεία αντιρρησία συνειδήσεως Και στην εφεδρεία ισχύει η εναλλακτική θητεία για τους ενταγμένους στην Εκκλησία των Μαρτύρων του Ιεχωβά.
Η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας με την υπ΄ αριθμ. 170/2010 απόφασή της έκρινε ότι οι αντιρρησίες συνείδησης οι οποίοι υπηρέτησαν κανονικά την στρατιωτική τους θητεία, σε περίπτωση που κληθούν για μετεκπαίδευση εφεδρείας και έχουν ενταχθεί σε δόγματα που δεν δέχονται την ένοπλή στρατιωτική θητεία μπορούν να επικαλεστούν τις διατάξεις περί αντιρρησιών συνείδησης για εκπλήρωση εναλλακτικής πολιτικής κοινωνικής υπηρεσίας.(...)
ΣΧΟΛΙΟ
Η σωστότερη αντιμετώπιση για τους μάρτυρες του Ιεχωβά, εφόσον αρνούνται (όπως είναι γνωστό) την έννοια της πατρίδας, την σημαία, την ένοπλη υπηρεσία κλπ. η πλήρης αδιαφορία από όλα τα όργανα του κράτους.
Εφόσον σε καιρό πολέμου ο μάρτυρας του Ιεχωβά δεν θα έρθει μαζί μας για να προστατέψει την οικογένεια μου όπως και την δική του άλλωστε, τότε με ποιό δικαίωμα έχει απαίτηση από εμένα τον πυροσβέστη να διακινδυνέυσω την ζωή μου για να σώσω το σπίτι του που καίγεται; Με ποιό δικαίωμα έχει την απαίτηση εγώ ο αστυνομικός να διακινδυνεύσω την ζωή μου και το μέλλον της οικογένειάς μου για να τον σώσω από τον ληστή ή τον δολοφόνο που του επιτίθεται;
Αφού δεν δίνει αίμα να σώσει όχι τα δικά μου παιδιά αλλά ούτε καν τα δικά του γιατί εγώ ο δημόσιος γιατρός που με πληρώνει το ελληνικό κράτος να σώζω τις ζωές των Ελλήνων πολιτών να τον σώσω;
(...)Αυτό λοιπόν οφείλουν να το σέβονται και να ευχαριστούν τον Θεό που γεννήθηκαν στην Ελλάδα. Μήπως έχουν αναρωτηθεί ποτέ που είναι οι μάρτυρες του Ιεχωβά στην Τουρκία;.........Ερώτημα ρητορικό.........
Δεν θα ξεχάσω ποτέ το περιστατικό που είχα ζήσει με τα ίδια μου τα μάτια επί Σημίτη.
Επισκέφθηκε στρατιωτικό νοσοκομείο ο τότε Υπουργός Αμύνης στο οποίο νοσηλεύονταν σε κάποιον θάλαμο μερικοί στρατιώτες που έιχαν τραυματιστεί από ατύχημα σε πεδίο βολής. Σε διπλανό θάλαμο υπήρχε απεργός πείνας αντιρρησίας συνείδησης....και ο Υπουργός αγνοώντας επιδεικτικά τους στρατιώτες επισκέφθηκε τον απεργό πείνας για συμπαράσταση!!!!!!

Οπως βλέπετε στο σημερινό αίσχος φτάσαμε ύστερα από μακρύ και επώδυνο δρόμο κατά τον οποίο η προδοσία φούντωνε.........Τώρα έχει φουντώσει τόσο που τους δικαιώνουν και τα δικαστήρια!!!!

Προτροπή της "Κλασσικοπερίπτωσης" :
Όσοι θέλετε να μάθετε περισσότερα για αυτή την εθνοβόρα αίρεση μπορείτε να επισκεφθείτε τους παρακάτω ιστοτόπους
http://rwssel.pblogs.gr/
http://m-t-i.blogspot.com/
http://www.egolpion.com/
και φυσικά πλήθος άλλων ιστοδελίδων που αντιμάχονται τις καταστροφικές λατρείες και αιρέσεις.
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διαβάστε επίσης

Διαβάστε επίσης