Η Saab Aerospace παρέδωσε το τμήμα της ατράκτου του ευρωπαϊκού προγράμματος με ελληνική συμμετοχή, το Neuron, κατά τη διάρκεια μιας τελετής στο Linköping της Σουηδίας στις 25 Ιανουαρίου. Η σουηδική εταιρία είναι υπεύθυνη για το 23% του σχετικού προγράμματος.
Το τμήμα της ατράκτου θα μεταφερθεί στη Γαλλία, όπου θα συναρμολογηθούν οι πτέρυγες για να ξεκινήσουν οι δοκιμές αργότερα αυτό το έτος.
Οι δοκιμαστικές πτήσεις θα πρέπει να ξεκινήσουν στη Γαλλία το 2012 και θα διεξαχθούν επίσης και στην Ιταλία και τη Σουηδία.
Το πρόγραμμα επίδειξης τεχνολογίας „Neuron“ ξεκίνησε το 2003, με 400 εκατομμύρια ευρώ (548 εκατομμύρια δολάρια) και περιλαμβάνει τη Γαλλία, την Ελλάδα, την Ιταλία, την Ισπανία, τη Σουηδία και την Ελβετία. Οι εταίροι θα αναπτύξουν τις τεχνολογίες που θα μπορούσαν να ενσωματωθούν μελλοντικά σε εξοπλισμένα ανεπάδρωτα εναέρια (UCAV) στην Ευρώπη.
Η Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία παράγει το πίσω μέρος της ατράκτου και την ουραία πτέρυγα, ενώ η Alenia Aeronautica έχει σχεδιάσει το ηλεκτρικό σύστημα και την εσωτερική σποθήκη για τα όπλα. Η RUAG είναι υπεύθυνη για την κατασκευή του παντογράφου.
Η ισπανική μονάδα της Cassidian (πρώην EADS) και η Dassault κατασκευάζουν τα φτερά, τον επίγειο σταθμό ελέγχου, αναπτύσσουν την ζεύξη δεδομένων και το σύστημα ελέγχου πτήσης.
Η γαλλική Dassault είναι ο διαχειριστής του προγράμματος. Η Saab ελπίζει να χρησιμοποιήσει το τρισδιάστατο ραντάρ αεράμυνας τύπου Giraffe για την αξιολόγηση των χαρακτηριστικών stealth του Neuron.
Σχεδιασμένο με χαρακτηριστικά stealth, τo Neuron χρησιμοποιεί μια σύνθετη επιφάνεια, πάνω σε ένα αλουμινένιο πλαίσιο. Ο κινητήρας διπλής ροής τύπου Rolls-Royce Turbomeca Adour είναι στο κέντρο της ατράκτου πίσω από ένα σχήμα „S“ του αεραγωγού.
Το πρόγραμμα Neuron αποσκοπεί να αποδείξει μερικές από τις βασικές έννοιες της λειτουργίας για οποιαδήποτε μελλοντικά ανεπάνδρωτα μαχητικά αεροσκάφη που μπορούν να αγοραστούν σε εθνικό ή σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Σύμφωνα με τους ειδικούς του προγράμματος, το UCAV θα είναι ένα ιδανικό συμπλήρωμα κατά τη διάρκεια των πολεμικών αποστολών, στις οποίες θα συμμετέχουν επίσης επανδρωμένα αεροσκάφη. Ένα UCAV θα μπορεί να πετά μπροστά από τα επανδρωμένα μαχητικά για να συλλέγει δεδομένα σχετικά με τις επίγειες αντιεροπορικές απειλές.
φοχ2
Το τμήμα της ατράκτου θα μεταφερθεί στη Γαλλία, όπου θα συναρμολογηθούν οι πτέρυγες για να ξεκινήσουν οι δοκιμές αργότερα αυτό το έτος.
Οι δοκιμαστικές πτήσεις θα πρέπει να ξεκινήσουν στη Γαλλία το 2012 και θα διεξαχθούν επίσης και στην Ιταλία και τη Σουηδία.
Το πρόγραμμα επίδειξης τεχνολογίας „Neuron“ ξεκίνησε το 2003, με 400 εκατομμύρια ευρώ (548 εκατομμύρια δολάρια) και περιλαμβάνει τη Γαλλία, την Ελλάδα, την Ιταλία, την Ισπανία, τη Σουηδία και την Ελβετία. Οι εταίροι θα αναπτύξουν τις τεχνολογίες που θα μπορούσαν να ενσωματωθούν μελλοντικά σε εξοπλισμένα ανεπάδρωτα εναέρια (UCAV) στην Ευρώπη.
Η Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία παράγει το πίσω μέρος της ατράκτου και την ουραία πτέρυγα, ενώ η Alenia Aeronautica έχει σχεδιάσει το ηλεκτρικό σύστημα και την εσωτερική σποθήκη για τα όπλα. Η RUAG είναι υπεύθυνη για την κατασκευή του παντογράφου.
Η ισπανική μονάδα της Cassidian (πρώην EADS) και η Dassault κατασκευάζουν τα φτερά, τον επίγειο σταθμό ελέγχου, αναπτύσσουν την ζεύξη δεδομένων και το σύστημα ελέγχου πτήσης.
Η γαλλική Dassault είναι ο διαχειριστής του προγράμματος. Η Saab ελπίζει να χρησιμοποιήσει το τρισδιάστατο ραντάρ αεράμυνας τύπου Giraffe για την αξιολόγηση των χαρακτηριστικών stealth του Neuron.
Σχεδιασμένο με χαρακτηριστικά stealth, τo Neuron χρησιμοποιεί μια σύνθετη επιφάνεια, πάνω σε ένα αλουμινένιο πλαίσιο. Ο κινητήρας διπλής ροής τύπου Rolls-Royce Turbomeca Adour είναι στο κέντρο της ατράκτου πίσω από ένα σχήμα „S“ του αεραγωγού.
Το πρόγραμμα Neuron αποσκοπεί να αποδείξει μερικές από τις βασικές έννοιες της λειτουργίας για οποιαδήποτε μελλοντικά ανεπάνδρωτα μαχητικά αεροσκάφη που μπορούν να αγοραστούν σε εθνικό ή σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Σύμφωνα με τους ειδικούς του προγράμματος, το UCAV θα είναι ένα ιδανικό συμπλήρωμα κατά τη διάρκεια των πολεμικών αποστολών, στις οποίες θα συμμετέχουν επίσης επανδρωμένα αεροσκάφη. Ένα UCAV θα μπορεί να πετά μπροστά από τα επανδρωμένα μαχητικά για να συλλέγει δεδομένα σχετικά με τις επίγειες αντιεροπορικές απειλές.
φοχ2
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου