Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

"Kεραυνοί" από Βασίλη Μαρκεζίνη κατά της ελληνικής πολιτικής και οικονομικής ελίτ


 

Κεραυνούς εξαπέλυσε κατά των κυβερνήσεων του Μνημονίου και κατά της διεφθαρμένης εγχώριας πολιτικής και οικονομικής ελίτ ο ακαδημαϊκός Βασίλης Μαρκεζίνης σε ομιλία του στο Πολεμικό Μουσείο . 
Μάλιστα ο ακαδημαϊκός κατηγόρησε σφοδρά τόσο εμμέσως πλην σαφώς ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΛΑΟΣ για την αντιαριστερή ρητορική του με την φράση "Πως θα κυβερνήσεις όταν έχεις χαρακτηρίσει το 35-40% αριστεριστές και εξτρεμιστές;"
Και συνέχισε με "θανατηφόρα"
υπονοούμενα για την ελληνική άρχουσα πολιτική τάξη και τους λόγους για τους οποίους είναι εξαρτημένη από την Γερμανία: "Αυτά (σ.σ. το να χαρακτηρίζονται "αριστεριστές" το 40% των Ελλήνων πολιτών) είναι λάθη της αστικής τάξης. Εγώ τα λέω αυτά. Εγώ είμαι αυτός, ένας αστός. Δεν είμαι κουκουλοφόρος. Δεν έχω την τιμή να ανήκω στη λίστα του κ. Χριστοφοράκου που είναι γνωστή. Αν άνηκα θα ήμουν εκβιάσιμος".
Ήταν επίσης καταδικαστικός για να μιλήσει για τα ολέθρια σφάλματα στα εθνικά θέματα, αλλά και στην τρόπο διαχείρισης της κρίσης. "Είμαστε όλοι Έλληνες. Υπάρχει οριζόντια τιμωρία των Ελλήνων πολιτών. Πως αύριο θα κυβερνήσουν; Πως θα γίνει αυτό με νέα και χειρότερα μέτρα ante port as";
Επιπλέον ο Έλληνας ακαδημαικός ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να εμπλακεί στην εγχώρια πολιτική σκηνή. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε, "Δεν είμαι και δεν θέλω να γίνω πολιτικός. Θέλω να έχω την ελευθερία της σκέψης".
Ο Πάνος Καμμένος πάντως σε συνέντευξή που είχε παραχωρήσει και αναφερόμενος στις φήμες για συμμετοχή του Βασίλη Μαρκεζίνη στους Ανεξάρτητους Έλληνες είχε διαψεύσει ένα τέτοιο ενδεχόμενο για να προσθέσει πως οι φήμες αυτές προέρχονται από την Συγγρού.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διαβάστε επίσης

Διαβάστε επίσης