Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2009

Honoris Causa

Τιμής ένεκεν, εις μνήμην.

Ο σμήναρχος Στέργιος Κωτούλας διακρινόταν για το ήθος, τον
επαγγελματισμό και το πάθος του για το αεροπλάνο. Έλεγε: «Όσο νερό φορτώνω, τόσο πρέπει να ρίξω στη φωτιά. Ούτε σταγόνα πίσω…».

Είχε όνειρα, άνοιγε φτερά για τη ζωή των βετεράνων (έφευγε τον Οκτώβριο).

Τσακίστηκε ένα φτερό του στο σύρμα και μαζί με αυτό η ζωή του και τα όνειρα της οικογένειάς του. Vade in pace, πορεύσου εν ειρήνη, Στέργιε…

Η απώλειά του θεωρήθηκε εθνικό πένθος και προκάλεσε τα σχόλια της πολιτειακής και πολιτικής εξουσίας. Τον πένθησε όλη η Ελλάδα. Στην κηδεία του απείχαν ΓΕΣ και ΓΕΝ. Όφειλαν να στείλουν αντιπροσωπείες.

Ο Στέργιος και οι συνάδελφοί του δέχθηκαν εφέτος τη διπλή επίσκεψη του πρωθυπουργού και αυτήν της σκιώδους υπουργού Εθνικής Άμυνας του ΠΑΣΟΚ Β. Παπανδρέου. Συγχαρητήρια, ψευτοσυγκινήσεις, υποκρισίες. Για την «ταμπακέρα» ουδέν. Κάθε νεκρός πιλότος ξεχνιέται από τους πολιτικούς σε τρεις ημέρες…
Αεροπορικοί κινητήρες

Όπως ανακοίνωσε ο υπεύθυνος του προγράμματος κατασκευής του μαχητικού F-35 JSF Lockheed-Martin, ταξίαρχος Heinz, η κατασκευάστρια εταιρεία απέρριψε παραπάνω από τα μισά εξαρτήματα του κινητήρα Pratt-Whitney, αυτού που θα «φορέσει» το
F-35, ως μη πληρούντα τις προδιαγραφές.

Εδώ κι ενταύθα τα μισά, σχεδόν, F-16 φέρουν κινητήρες P-W που, όπως ψιθυρίζεται, παρουσιάζουν προβλήματα διαβρώσεων. Το θέμα είχε ξανατεθεί από τη στήλη στον τότε Α/ΓΕΑ, αλλά ουδέν σχόλιον ακούσθηκε. Μια διάψευση, αδελφέ…

Η σιωπή δεν είναι πάντα χρυσός και η μέθοδος ενοχοποίησης ή δημοσιοποίησης ερωτημάτων με κατηγορούμενο τον ερωτώντα, δεν πιάνει πια, από οποιαδήποτε εξουσία κι αν χρησιμοποιείται.

11 πρόσωπα ζητούν
ανακριτή…

Στις αρχές Φεβρουαρίου η ανακρίτρια Ελένη Ράικου άφησε να διαρρεύσει ότι 11 πρόσωπα της
υπόθεσης των αντισταθμιστικών TOR-M1 παραπέμπονται οσονούπω, με επικεφαλής στενό συνεργάτη υπουργού που είχε υπογράψει ψευδή βεβαίωση.

Την ίδια εποχή ξέσπασε και το σκάνδαλο Patriot - MAN - Siemens - Κόκκαλη, όπου ο ίδιος πολύτιμος συνεργάτης εμφανιζόταν με μια αθώα εγγραφή 500.000 ευρώ. Ψιλονούμερα…

Τι έγιναν αυτές οι υποθέσεις;
Ετάφησαν;

Ε, ρε Νεοδημοκράτες, χαϊβάνια, κοιμόσαστε και τυρβάζετε.
Αν είχαν τέτοιο κελεπούρι οι
ΠΑΣΟΚοι, θα σας έκαναν τον βίο αβίωτο…
Ανανέωση τροχαίου υλικού
αμερικανικού Στρατού

Ο Στρατός των ΗΠΑ πρόκειται να προμηθευτεί 12.000 οχήματα διαφόρων τύπων, για ανανέωση του τροχαίου υλικού του.

Οι υποψήφιοι προμηθευτές είναι οι Oshcosh, Navistar INT., ΒΑΕ κ.λπ.

Η πρώτη κέρδισε πρόσφατα πρόγραμμα (1 δισ. δολ.) κατασκευής οχημάτων παντοδαπού
εδάφους, με αντιναρκική προστασία, η ΒΑΕ τα FMTV'S και η Navistar κατασκευή 6.400 ειδικών οχημάτων.
Γιατί τα αναφέρω όλα αυτά; Και ο Ελληνικός Στρατός χρειάζεται ανανέωση τροχαίου υλικού, που επιχειρείται να γίνει «κομπινοειδώς» και με βιομηχανικές ψευτοσυμμετοχές. Παλιό βιολί. Γιατί η ΕΛΒΟ δεν προχωρεί σε συμφωνίες συμπαραγωγής σύγχρονου
υλικού με δικαιώματα εξαγωγής κ.λπ.; Είναι δύσκολο;
Εδώ κι αλλού

Από την «Washington Post» μάθαμε ότι ο αμερικανός γερουσιαστής William Jefferson συνελήφθη και οδηγήθηκε στο δικαστήριο, όπου καταδικάστηκε για διαφθορά, δωροληψία και «πλύσιμο» χρήματος.

Τι έκανε ο δυστυχής; Φημολογείτο ότι «τα πιάνει», η αρμόδια
υπηρεσία έκανε έλεγχο και στην κατάψυξη του ψυγείου του γραφείου του βρέθηκαν 90.000 δολάρια αδικαιολόγητα!

Εδώ δηλώνουν όλοι ανήξεροι για τα τεράστια λαδώματα της Ζήμενς και απαιτούν προσκόμιση αποδείξεων. Μα στις μίζες δίδονται αποδείξεις;Νεώτερα από μαχητικά

Το ότι υπάρχει κινητικότητα στην Ελλάδα για τα μαχητικά το
είχαμε επισημάνει από αρχές
Ιουλίου.

Το F-35, υπό κατασκευή μαχητικό της Lockheed, πραγματοποίησε δοκιμές για το προηγμένης τεχνολογίας radar AN/APG-81 στην Αλάσκα.

Το γαλλικό Rafale προχωρεί με τη σειρά του στον εφοδιασμό με το υπερσύγχρονο radar AESA (το φέρουν τα Eurofighter, F-35 και F-18 Super Hornet). Σημειωτέον ότι το πρώτο Rafale F-3 παραδόθηκε στο γαλλικό Ναυτικό.

Το αμερικανικό Ναυτικό αποφάσισε να παρατείνει την επιχειρησιακή χρήση των F-18 Super Hornet ή και να συμπληρώσει τον αριθμό τους μέχρι εισόδου των F-35, που τοποθετείται μετά το 2015.

Το σουηδικό Gripen, πέραν του ότι λαμβάνει… μαχητικά μέρος στον ινδικό διαγωνισμό για 120 μαχητικά (μαζί με F-18, F-16, Rafale κ.ά.), ζήτησε άδεια από την κυβέρνηση να πουλήσει εκσυγχρονισμένα αεροσκάφη (δεύτερο χέρι) σε χώρες της τ. Ανατολικής Ευρώπης (Ουγγαρία, Τσεχία), σε πολύ καλές τιμές. Ακολουθεί η Eurofighter που θέλει να κάνει το ίδιο στη Βουλγαρία, στην Κροατία, στη Ρουμανία.

Η Βραζιλία επιλέγει το νέο της μαχητικό μεταξύ των Gripen, Rafale, F/A F-18.

Μερικά από τα Eurofighter της Πολεμικής Αεροπορίας, πρώτης παραγωγής (Tranche I, 2003), πιθανόν να αποσυρθούν για μείωση κόστους εξόδων της υπηρεσίας. Φτώχειες παγκοσμίως…

Μάλλον θα πουληθούν σε «δεύτερο χέρι».

Σημειώστε, παρακαλώ, ότι Ινδία και Βραζιλία κάνουν ανοικτό διαγωνισμό για τα μαχητικά.
Όχι απευθείας ανάθεση, αδιαφάνεια κ.λπ. για τη «σωτηρία της πατρίδος».
Το Παρόν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διαβάστε επίσης

Διαβάστε επίσης