Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2012

Τι συμβαίνει με τα F 16 block 52+;Τρία ατυχήματα σε εννέα μήνες είναι πολλά


Τρία σοβαρά περιστατικά που θα μπορούσαν να έχουν προκαλέσει απώλειες ανθρώπινων ζωών,μέσα σε εννέα μόλις μήνες “μετράνε” τα μαχητικά αεροσκάφη F 16 της ΠΑ. Κι αυτό δεν μπορεί παρά να προβληματίζει.

Τα αεροσκάφη είναι και τα τρία από τη “φουρνιά” των block 52+ και αυτό είναι ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο προς διερεύνηση,η οποία πρέπει να γίνει με κάθε σοβαρότητα και υπευθυνότητα. Σύμπτωση επαναλαμβανόμενη σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα παύει να είναι σύμπτωση,εκτός βέβαια αν αποδειχτεί από τους ειδικούς.

Τα αεροσκάφη της παραγγελίας του 1999 ,άρχισαν να εντάσσονται στην ΠΑ το 2003 και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να χαρακτηριστούν “παλιά”. Υπάρχει πρόβλημα συντήρησης; Έλλειψη ανταλλακτικών ή απλά υπάρχουν ελαττώματα που πρέπει να προβληματίσουν την ΠΑ. Όπως και να ΄χει τα τρία περιστατικά πρέπει να απασχολήσουν την ηγεσία.
Ποια είναι τα τρία σοβαρά συμβάντα μέσα σε 9 μήνες

•Την Τρίτη 17 Μαΐου 2011, σε διθέσιο αεροσκάφος F-16D της 116ΠΜ/335Μ κατά τη διάρκεια της απογείωσης για εκπαιδευτική αποστολή, σημειώθηκε απώλεια του τροχού από το ριναίο σκέλος.
Το αεροσκάφος δεν αντιμετώπισε άλλο πρόβλημα και προσγειώθηκε ασφαλώς στην 116ΠΜ/Αεροδρόμιο Αράξου.


•Την Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011 και ώρα 09:18, κατά τη διάρκεια της απογείωσης μονοθέσιου αεροσκάφους F-16C Blk 52+ της 115ΠΜ/340Μ για εκπαιδευτική αποστολή, διαπιστώθηκε πυρκαγιά στον κινητήρα του.
Ο κυβερνήτης του αεροσκάφους εφαρμόζοντας τις προβλεπόμενες διαδικασίες, προσγείωσε άμεσα και ασφαλώς το αεροσκάφος χωρίς άλλο πρόβλημα στην 115ΠΜ/Αεροδρόμιο Σούδας.


•Την Πέμπτη, 19 Ιανουαρίου 2012 και ώρα 10:30, σε διθέσιο αεροσκάφος, F-16D Blk 52+ της 110ΠΜ/337Μ, κατά τη διάρκεια εκπαίδευσης αποπροσγειώσεων (touch and go) στην 110ΠΜ/Αεροπορική Βάση Λάρισας, προκλήθηκε αναδίπλωση των σκελών του συστήματος προσγείωσης, με αποτέλεσμα την ακινητοποίηση του αεροσκάφους εντός διαδρόμου του αεροδρομίου και την πρόκληση μικρών υλικών ζημιών στα σκέλη και στις εξωτερικές δεξαμενές.
Ο κυβερνήτης και ο εκπαιδευόμενος, Ιπτάμενοι μεγάλης εμπειρίας, που επέβαιναν στο αεροσκάφος, μετά την ακινητοποίησή του, εκτέλεσαν τις προβλεπόμενες ενέργειες χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα.
ONALERT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διαβάστε επίσης

Διαβάστε επίσης